fredag 25. november 2011

BATH

Forrige helg brukte jeg over £100 på togbilletter, men det er verdt hver penny når man får se igjen mange av de som gjør Oslo så bra! Lørdag morgen tok jeg toget inn til London og møtte Karen og Pernille, før vi fortsatte til Bath, hvor vi møtte mange av jentene fra skolen min i Norge, som bor der dette halvåret. Bath er en fantastisk by, så vi gikk mye rundt i de koselige gatene, og tok noen stopp innimellom for kaffe, sushi og småtitting i butikkene. Vi fikk også sett The Circus og The Royal Crescent, som er de største attraksjonene. Merker jeg er ganske misunnelig på euroklassen som bor der! På kvelden tok jeg toget tilbake til London, og sov på hotellet til Karen og Pernille, før jeg søndag tok toget tilbake til Bedford.

Det var kjempedeilig å se venninnene mine igjen, og veldig rart hvor "vanlig" alt var selv om vi ikke har sett hverandre på 3 måneder!

Tok masse bilder, så her får dere se noen av dem:





















Nå er det kjempedeilig med helg, for denne uken har jeg vært superbusy med skole; har hatt 4 mock exams og 3 matteprøver.. Har ikke fått de tilbake enda, men føler det gikk helt greit. Veldig nyttig å øve på eksamen uansett, for de er helt annerledes enn i Norge! Her er de på enten 1 eller 1,5 timer, men siden jeg er utvekslingsstudent får jeg 25% ekstra tid, og det er deilig å ha!

Helene xx

2 kommentarer:

  1. Så herlige bilder!! Jeg kjenner meg igjen på bildet med søylene fra da vi var der med Anna og Poppy, husker du det Helene? Hilsen mams

    SvarSlett
  2. Ser ut som at du fortsatt har det flott! Og må si du imponerer med skolen!! Flink :) xxx

    SvarSlett