onsdag 9. november 2011

DANCING FEET

For å virkelig bli en del av den brasilianske kulturen er man jo nødt til å danse! Og det har jeg gjort mye i det siste. Jeg tar dansekurs to ganger i uken og kan allerede danse Fórro og litt salsa (sliter fortsatt litt med det..) og nå lærer jeg Zouk! Det er utrolig gøy! Prøvde også ut en time med Capoeira, som var utrolig gøy, hvor vi både sang, spilte på trommer og andre afrikanske instrumenter og danset!

Jeg trodde aldri at JEG skulle klare å danse, men det viser seg slik at så lenge man har det gøy og slipper seg løs, så klarer hvem som helst å danse!

Et par bilder:
Dakota og meg som prøver ut Capoeira.

Dansekonkurranse på Halloween. (Jeg danser helt bakerst!)

Reggaefesten Trapiche, vår søndagstradiosjon!
Bilde er tatt fra scenen hvor de spiller live musikk, jeg er på bildet, men vanskelig å se! 

Sport event med Via Mundo! 
Brasil vs. Mundo, hvem tror dere vant?...

<----meg. Basketball!
Dance class! 
Mine tyske venner på Halloweenfesten hos Via Mundo

Halloweenfesten hos Via Mundo

Før Halloweenfesten på Chez Moi! 

Jessica xx

1 kommentar:

  1. åååå! Gleder meg til å se deg danse, du må lære meg når du kommer hjem :)
    stooor klem fra Anine

    SvarSlett