søndag 20. november 2011

GLITTER E GLAMOUR - FORMATURA

Nå er snart skoleåret (for de brasilske studentene) slutt, og det betyr mange avslutningsfester!
Her feirer man stort når man er ferdig med vgs og skal videre på universitetet. Siden jeg går i 3. klasse (alle vennene mine er 3. klassinger) og broren min også, så det mange "graduation parties" å gå på!
Broren min hadde sine 17. og 18. november. 17. november var veldig formelt, hvor de ropte opp navn, kastet hattene sine osv, mens dagen etter var selve festen med venner og familie, hvor det var musikk, dans, mat og drikke.
Det var utrolig morsomt å se hvor mye de gjør ut av det! Og hvor mye tid de bruker på å fikse seg før festen... Kunne ønske jeg var en av studentene. Min skole har denne festen i desember, men jeg skal kun være der og ikke "graduate", ettersom jeg fortsatt har 8 mnd igjen!

Bilder:
Meg og vertsøsteren min (18. november)

Hatten! (17. november)


Min vertsbror i drakten og min mor




Etter 6 timer med vonde føtter var det på tide å ta av skoene...


Jessica x x

1 kommentar:

  1. Ååå, det hørtes morsomt ut! Elsker kjolene dine!!
    - Helenexx

    SvarSlett