søndag 4. desember 2011

LONDON CALLING

I går var jeg i London med Helene og hennes vertsfamilie! Det var utrolig koselig! Vi tok toget inn i 11-tiden, og var ikke hjemme før over 9-10-tiden på kvelden. Helene og jeg gikk rundt og tittet i butikker, før vi møtte Nabila (også norsk utvekslingsstudent) til en liten lunch på Starbucks. London er kjempekoselig nå før jul, så er glad jeg skal inn neste helg med Speak også!












Forrige uke fikk jeg forresten tilbake mock examene mine, og er veldig fornøyd!! I Government & Politics fikk jeg A, med høyest score i klassen (!!), i Sociology var jeg en av få som fikk B. Jeg hadde også to Business exams, og da fikk jeg D (1 poeng fra C) og C/D. Ikke like fornøyd, men den ene øvde jeg ikke noe til fordi jeg hadde G&P samme dag. Og business eksamen er ikke før til våren, mens G&P og Sociology er 12. og 13. januar! Det er ikke lenge til!! 

Helene xx

1 kommentar:

  1. GRATULERER HELENE, dette er jo strålende resultater.
    Nyt London - det ser helt herlig ut :-)
    Klem fra Tove

    SvarSlett