mandag 14. november 2011

AS FÉRIAS

Oi meus amores!

På fredag fikk jeg tilbake mitt karakterkort for første halvår (var siste halvdel av året for de brasilianske elevene). Jeg kan ikke si at jeg er fornøyd med resultatet, ettersom jeg ikke bestod i ett fag (pga at jeg manglet den første halvdelen av året, og her så legger de sammen alle karakterene og hvis man får over 21, så har man bestått (det vil si at man må ha 7 i nesten alle fag). Jeg hadde 12 poeng i noen fag, 7 i andre osv. Så hvis jeg hadde hatt hele året kunne jeg kanskje ha bestått i noen fag, men de første månedene kunne jeg jo ikke NOE portugisisk, så det er greit. Men jeg skjønner ikke helt hvordan karakterene funker, ettersom jeg kun hadde én prøve i engelsk hvor jeg fikk ALT riktig, og fortsatt fikk jeg bare 7,5 i faget.. merkelig.


Anyway.. Siden karakterkortene er delt ut, har vi ikke mer skole (kun få dager innimellom hvor vi har avslutninger osv, også skal jeg ha en prøve til hvor jeg skal prøve å forbedre karakterene). Skolen er ikke offisielt ferdig før 2. desember.

Jeg skal ha mange late dager på stranden nå fremover! 

Gratulerer med farsdagen som var i går, pappa! Elsker deg <3

Dette bilde er fra Aniversario de Jovem Pan festen som var på fredag (11.11.11). Det var utrolig gøy, siden utvekslingsstudenten Laura (i midten) og vertsbroren hennes (ved siden av meg) sin onkel opptredte på den festen. Så etter han hadde sunget skaffet han oss gratis VIP biletter og hele pakken! En veldig bra kveld.

Skype med verdens beste <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar