onsdag 16. november 2011

AUTUMN

JA, jeg er misunnelig på Jessie som har 30 grader og sol, men fargene her i Bedford er fantastiske akkurat nå! Og 15. grader er ikke så verst for november?






Skal så mye spennende fremover, har så mye å glede meg til! På lørdag skal jeg til Bath/London og møte gode venninner fra Norge igjen, og det skal bli herlig! Etter det skal til London minst tre ganger til før jul, først på andre London tur med Government & Politics klassen min (besøkte Houses of Parliament forrige uke), så med Helene og hennes vertsfamilie, før områdereprsentanten min arrangerer en liten tur så utvekslingsstudentene kan samles før jul. Det er ganske så herlig å bo under en time med tog fra en så fin by! Tenker jeg skal få litt julestemning der! Det har allerede kommet et stort juletre i sentrum av Bedford, og jeg har irritert meg over at de har solgt julekort og julegavepapir på Primark siden begynnelsen av oktober, men når det blir desember skal jeg nyte alt sammen!

I går på skolen hadde jeg forresten en ganske morsom samtale, da en gutt jeg aldri har sett før kom bort til meg på skolen og spurte om jeg var norsk. Da jeg sa ja begynte han å snakke til meg på svensk! Jeg ble skikkelig overrasket, og spurte hvor han var fra, og det viste seg at han er engelsk, men har lært seg svensk for moroskyld på nettet! Han hadde startet på dansk men uttalen var for vanskelig, men han var skikkelig flink til å ha lært seg det på egenhånd altså!

Helene xx

3 kommentarer:

  1. Kjempefine bilder! Tror nesten jeg må ta meg en tur langs elva i helga:)

    SvarSlett
  2. Hei Helene, du er så flink til og skrive og legge inn bilder. Det er utrolig morsomt og kunne følge litt med i livet ditt :-) For vi er jo veldig intressert i og høre hvordan du har det. Skal hilse så mye fra Kristian, Malin og Mats også. Mange klemmer Tove

    SvarSlett
  3. Herlig å se bilder og lese det du skriver snupp:) Når kan jeg komme på besøk;) ??? Love xxxx

    SvarSlett