tirsdag 13. september 2011

PARAÍSO DAS ÁGUAS - CAROLINA

Jeg kom hjem i går fra en 5 dagers tur til Carolina i staten vår, Maranhao med noen andre utvekslingsstudenter fra Via Mundo.  
Det var en utrolig opplevelse som jeg aldri kommer til å glemme! Det som er spesielt med Carolina er alle fossefallene, grottene og lagunene som ligger spredt rundt her.
Vi bodde på et lite hostel i byen og stod opp hver morgen rundt klokken 6/7 for å se og bade i fossefall, laguner og klatre i grotter. Etter en lang dag på eventyr dro vi tilbake til hostellet og spiste ute, spilte kort og hadde det gøy!

Hostellet

Soling

Lagune

Bading foran fossen


Vakker lagune, hvor vi kunne hoppe!

Kortspill på hostellet

Varm foss

En av de største fossefallene vi var så heldige å få gå bak!

Hopping!! 

På lørdag har jeg prøver, så skal jeg på et barnehjem og gjøre frivillig arbeid (kommer et innlegg om det senere) og så skal jeg i bursdag til en i klassen. 

Fikk foresten 4 på min første portugisiske prøve! Fra en karakterskala fra 1 - 10. Fornøyd ettersom jeg ikke kan så mye portugisisk og noen i klassen fikk 3! 


Jessica x x 

1 kommentar:

  1. Ahhhh, bildene er fantastiske! Og jeg er utrolig imponert over portugisisk karakteren din!! Gratulerer!
    Klemzz fra Heleneee <3<3

    SvarSlett