søndag 5. februar 2012

WINTER WONDERLAND

I går fikk Julie, Helene, og jeg utrolig lyst på norske vafler og boller, og sammen med Isabel dro vi hjem til Julie, for hennes vertsfamilie har nemlig vaffeljern! Det var utrolig godt med vafler igjen! Boller spiste jeg da jeg var hjemme i julen, men vafler rakk jeg ikke, så det er flere måneder siden sist!




For en uke siden var det 10-12 grader her i England, jeg gikk i tynn skinnjakke og Converse, og angret egentlig litt på at jeg ikke hadde lagt igjen vintertøy hjemme. Denne uken har gradestokken krøpet nedover, og i går var det meldt 2-6cm sne! Da vi skulle sykle hjem fra Julie og det var snø i luften var jeg utrolig glad!!



I dag tidlig våknet jeg opp og det var helt hvitt ute! Så da var det bare for nordmannen i huset og kle på seg og gå på tur! Det er helt kaotisk i hele landet nå, i natt var det flere som måtte sove i bilene sine på motorveien, 1/3 av avgangene fra Heathrow er kansellert (og resten er vel forsinket). Tipset fra BBC akkurat nå er å bli inne! Vil dere se hvordan det ser ut i Bedford nå?



















Helene xx

4 kommentarer:

  1. Ser hvilke holler du har laget;) fine bilder! Og det var da riktig så mye snø... Ikke alle er like hardbarka som oss nordmenn;) Marte xxx

    SvarSlett
  2. Ja, helt enig med Marte, vi ser hvilke du har laget:-) Ellers var det utrolig vakre bilder fra Bedford!!!
    Mummy xx

    SvarSlett
  3. Ja de ble kjempegode! Nå er det blitt varmere allerede, blir nok snart slapsete!xx

    SvarSlett
  4. Så herlige bilder! Jeg savner deg x x x

    SvarSlett