lørdag 18. februar 2012

HALF TERM

Denne uken har det vært half term her i England, det var jo akkurat juleferie! Tiden har gått så utrolig fort, kan ikke tro det! Nå har jeg fått flybilletten min hjem, jeg og min koffert på 20 kg (hehehe) forlater England 16. juni, altså om under 4 måneder! Det er så mye jeg vil gjøre før den tid, så mange steder jeg vil se! Og alt må nok gjøres før april er ferdig, for etter det begynner eksamenstiden og da blir det nok mye revision!

I ferien har jeg gjort litt forskjellig ting. Sovet hos Helene og brukt en dag på å lage boller (ble gode da), øvd på å si Peter Piper picked a peck of pickled peppers, A peck of pickled peppers Peter Piper picked; If Peter Piper picked a peck of pickled peppers, Where's the peck of pickled peppers Peter Piper  picked? fort uten å le eller stamme. Jeg har også vært med Julie og Helene i Milton Keynes og shoppet litt. Vært med Helene sin vertsfamilie på flow riding. Snakket med vertssøsknene mine som har tatt turen hjem for noen dager med ferie. Drukket te mens jeg har prøvd å gjøre litt lekser. Vært på tur i Sandy med vertsmor og Isabel, ut på tur aldri sur (men lov å være litt skuffet når planen var Oxford?). Bestilt Londontur med bestevenninnen min i mars. Vært i London og møtt andre utevekslingsstudenter (surprise!) (skal skrive ett innlegg om det snart).


Nå er det 12 grader ute igjen, og nå har vi hatt sne 2 ganger så nå kan det bare bli vår! Det har kommet fine snowdrops allerede!

Håper alle i Norge får en fin vinterferie!

Helene xx

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar