onsdag 25. januar 2012

LANDAAAN!

Nå var det på tide å oppdatere igjen! Eksamensperioden er over, og jeg føler meg egentlig enda mer sliten enn da jeg satt med en haug av notater rundt meg og pugget som verst! Nå har nemlig leksene og små-prøvene begynt igjen, og selv om det er deilig å ikke har eksamen på hjernen 24/7, likte jeg faktisk revision, for det var bare jeg som visste hva jeg burde øve på, så kunne jo egentlig gjøre hva jeg ville.

I helgen tok jeg iallefall helt fri fra skolen, og sov hos Helene fra fredag til søndag! Lørdag fikk jeg være med til London for å møte venninne hennes fra Norge, og det var kjempekoselig! Vi gikk litt rundt overalt, og så alt fra Hyde Park, Oxford Street, Tower Bridge, The Globe, London Eye, til Houses of Parliament. Elsker London, og denne våren kommer det forhåpentligvis til å bli mange turer inn dit, det tar jo bare 50 minutter med tog!













Søndagen ble brukt til fortsettelse på scrapbookene våre! Vi har begge printet ut 200 bilder hver fra første delen av utvekslingsåret, og det er kjempekoselig å ha alle samlet i en bok!






Så fikk jeg også en liten gave av Government & Politics læreren min her om dagen, nemlig avisen The Times! Når forsiden var dekorert med det norske flagget kunne jeg jo ikke annet enn å smile!






Helene xx

2 kommentarer:

  1. Om ikke så aaaaltfor lenge er nok din tur til å møte kjentfolk fra Norge i London!!!!!
    XOXO Norwegian stranger

    SvarSlett
  2. Anonym: Norwegian Stranger jeg gleder meg!

    SvarSlett