mandag 20. februar 2012

THE LONDONERS

På torsdag dro jeg inn til London igjen, og møtte Unn, Linn og Marte. Jeg hadde gledet meg masse, med god grunn! Når det tar 40 minutter å komme seg inn til hovedstaden, blir det en del turer, noe som også fører til at vi ikke stresser rundt når vi er der, og det er så utrolig deilig. Det er ingen butikker vi rekke eller tider vi må forholde oss til. Kan bare hoppe på tuben når som helst og komme oss til et nytt sted. Jeg elsker å ta tuben i London, for nå har jeg gjort det så mye at jeg begynner å bli litt kjent. Eller, med så mange linjer tar det nok lang tid før man blir ordentlig kjent, men vi er iallefall så avslappet når vi sitter der at vi glemmer å gå av, og det ville ikke skjedd for noen måneder siden, da fulgte vi altfor godt med!

Vi startet dagen i koselige Notting Hill, hvor vi kikket i noen butikker, kafeer og kunstgallerier. Så tok vi tuben videre til Mayfair, hvor A&F og MJ målet, før vi fortsatte til Camden. Der gikk vi litt rundt på markedet før vi fant et kult sushi sted hvor vi satte oss ned. Dagen ble avsluttet med en tur langs Themsen.

Notting Hill




Inspirasjonskilden til the Travel Bookshop i filmen Notting Hill
Mayfair

Fine Linn utenfor en potensiell leilighet (gleder meg til vi bli roomies!)



 Camden














 Langs Themsen





Tusen takk for en kjempekoselig tur jenter, gleder meg allerede til neste gang! Noen av mine beste minner fra dette året (hittil) har jeg med disse jentene, i denne byen..
I  l o v e  L o n d o n  
Helene

8 kommentarer:

  1. Hadde en så fin dag!!
    -Unn

    SvarSlett
    Svar
    1. Jaa, jeg koste meg SÅ mye! Gleder meg masse til jeg ser deg igjen, må ikke være så lenge til!

      Slett
  2. Helene roomie! Gleder meg til å dele leilighet med deg :) Takk for en kjempe koselig tur! xxx

    SvarSlett
  3. Gleder meg til det er vår tur!
    -Anniken <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Ååå, ja det blir så fiiiint! Smiler fra øre til øre når jeg tenker på det!xx

      Slett
  4. Gleder meg bare mer og mer! Xxx

    SvarSlett