onsdag 28. desember 2011

JULEN ER IKKE HELT DEN SAMME UTEN...

...familien. Merket at jeg savnet julen i Norge, sammen med familien. Jeg reiser ofte til Afrika i julen, så er varm jul var ikke så uvirkelig for meg. Men en jul uten familien... var andre saker.
Det startet som en helt vanlig dag. Sol, 33 grader, jeg dro til kjøpesenteret og kjøpte de to siste julegavene, kom hjem, skypet med familien (så på dem åpne pakker for meg), gjorde meg klar til julemiddag og klokken 23:00 hadde alle gjestene kommet og vi spiste klokken 00:00! Etter det åpnet de gaver.

Mini juletreet - PLASTIKK! 


Julematen var annerledes. For det første... ikke noe kjøtt. Alle rettene var kylling og kalkun, og ris så klart! Alt her er ris. MEN, vet dere hva som var til dessert? KARAMELLPUDDING, oh happy happy day! Endelig noe som minnet meg en smule om norsk jul. 

Kalkun.. med frukt?

Kylling... med frukt?

Dagen etter var det selvfølgelig stranden med venner!
Tror nyttårsaften blir bra!! Den skal feires med mine beste venner i et hus på stranden!

Håper julen deres var fin!!! Jessica x x x

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar