tirsdag 13. desember 2011

SANDMENN - JUL I VARMEN

Nå er det en stund siden jeg har satt meg ned å skrevet.
Det begynner å nærme seg jul, men utrolig nok har jeg ikke julestemning i det hele tatt. Kan hende varmen, sanden, stranden og solen har skylden... ikke vet jeg.
Men har gjort mye gøy i det siste, og det enkleste blir nok å vise med bilder.

Ready? - Here you go:


Castelo da Fantasia - Årets største fest (utenom karneval) i SLZ.
Laura og meg sang "ai se eu te pego" foran alle på festen!
En utrolig bra kveld. Btw, vi har shorts under de ekstremt korte kjolene.. 

Trapiche med vennene våre, en søndagstradisjon som aldri vil bli glemt!


Strandtur med "the gringos" aka utvekslingsstudentene - vi lagde sandmenn

I heisen med mine beste venner

På taket til leiligheten til kompisen min, klokken 07:00 om morningen etter en bra kveld på Chez Moi!

Det store juletreet i den gamle delen av Sao Luis.

Laura og meg

Meg som tegner i sanden

Laura og Jessica - sandmennene våre

Lauraa

Laura, Ida, Dakota og meg


Love Brazil

Ida, meg og Dakota, med like armbånd

Meg, Bruno og Laura
(ble kjent med Bruno der og da, da vi spurte om å låne surfebrettet hans!)

Thiago, meg, Laura og Bruno
Gotta love Brazil!

Drikke ut av kokosnøtter!

"the gringos" - building sandmenou

Peace out - Jessica x x

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar