mandag 12. desember 2011

KEEP CALM AND GO TO LONDON

På lørdag var jeg i London igjen, denne gangen med områderepresentanten min sin familie og 11 Speak jenter. Veldig koselig! Vi startet dagen klokken 10 i Camden, før London Eye var på programmet. Helene og jeg bestemte oss for å spare penger og opplevelsen (har vært der før), og gikk heller litt rundt mens vi ventet.
Så tok vi turen til Harrods i Knightsbridge, før vi gikk gjennom julemarkedet Winter Wonderland i Hyde Park, og bokstavelig talt løp innom noen butikker i Oxford Street. London er veldig busy nå før jul, noen steder alt for travel, men veldig fin stemning allikevel. 12 timer etter reisen startet satt en veldig sliten, men veldig glad jente på toget igjen på vei tilbake til Bedford. Gleder meg allerede til neste gang!























(Alle bildene jeg laster opp her blir så kornete, vet ikke hvorfor..)

Nå er det bare 4 dager igjen på skolen før det er juleferie!! Her i Bedford er det også lys i gatene, juletreet er allerede pyntet og neste søndag skal vi lage pepperkakehus! Gleder meg sånn til jul, og i år skal den feires to ganger! Først her i England sammen med hele verstfamilien! Vertsforeldre, 6 vertssøsken, 2 kjærester, 1 vertsbarnebarn, Isabel og meg. Det blir første gang alle er samlet på en gang, ettersom  eldste vertssøster Yvonne bor i Geneva. Gleder meg veldig til det, når søsknene er samlet er det liv i dette huset for å si det sånn! Men de fleste utvekslingsstudenter sier at julen alltid vil være best i Norge, og derfor har jeg valgt å dra hjem 2. juledag. Det kommer til å bli fantastisk og årets beste julepresang!

Helene xx

3 kommentarer:

  1. Så fine bilder, bra du koser deg! Gleder meg til å se deg! <3

    SvarSlett
  2. Jeg fant ut at det juletreet i Trafalgar Square er norsk! Norge sender et juletre til London, England hvert år! :D

    SvarSlett
  3. Haha, ja, visste du ikke det da vi var der? Derfor jeg ville dit!x

    SvarSlett