mandag 29. august 2011

LONDON

Hei alle sammen!
Jeg har nå kommet meg til London! Det var trist å si hade til Mamma, Pappa og Andreas på flyplassen, men det gikk lettere enn jeg hadde forventet. Jeg kjente ingen utvekslingsstudenter før jeg dro, men alle sammen var veldig hyggelige, så derfor snakket jeg mye med de og klarte å tenke på noe annet.

Unn og jeg på flyet mens vi åpner brev fra venner i Norge

Tonje
Linn og Nabila på Heathrow
Helgen skulle vi tilbringe på Brunel University, og fredag var det et lite informasjonsmøte, hvor vi fikk utdelt blant annet håndboken og en del andre ting


Så var det tid for middag, og etter det var det fritid og vi kunne gjøre hva vi ville. 

Lørdag var det London som var på agendaen, og vi gikk masse rundt i byen! Jeg har vært her før og jeg liker meg veldig godt her, men hadde egentlig mer lyst til å gå litt rundt selv, for vi fikk bare 30 min fritid. Men det var en veldig fin tur og vi fikk sett "alt" av attraksjoner. Været gikk fra solbriller til paraply 4-5 ganger, men det er vel det som er England?


Områderepresentanten min Nikki måtte ta bilde av oss med alles kamera


Unn på Tower Bridge

Linn og meg

Meg og Unn

Tonje og Siri
Vertssøsteren min Isabel

Så startet det å regne..
De fleste av oss som har Nikki som områderepresentant
Covent Garden



Isabel, Lea og Stine
9 jenter i 1 telefonkiosk!
Big Ben

Tatt fra Buckingham Palace
Lørdag kveld hadde alle utvekslingselevene egen BBQ, som fortsatte med Wii og karaoke kveld. 

Unn på campus
Meg, Unn og Siri

Siri og Benjamin
Victor hadde med seg gitaren sin
Jeg har nå kommet frem til vertsfamilien, og vil ikke sitte for mye inne og blogge, så det var alt for denne gang! Men vertsfamilien min er veldig hyggelig, huset er lite men koselig, maten hos vertsfamilien er (hittil) mye bedre enn forventet, og byen ser også koselig ut. Skal prøve å oppdatere snart! 

Helene x

5 kommentarer:

  1. Godt å høre at du er vel fremme and so far so good:-) Klem Bente

    SvarSlett
  2. Flotte bilder! Ser ut som dere har hatt det bra til nå! Klem fra Mams

    SvarSlett
  3. Så godt å se du har det bra Helene :D det skal bli gøy å følge med fremover!!
    Klem fra Thea :))

    SvarSlett
  4. Ååå, nå ble jag glad for å se at du har oppdatert bloggen!:D ser ut som at du har hatt en flott start på utvekslingsåret, og det gjør jo meg også glad! Love u<3 Marte

    SvarSlett
  5. Dette lover bra Helene, gleder meg til flere innlegg :-) klem Tove

    SvarSlett