fredag 26. august 2011

SISTEMANN UT...

Kjære Helene min!

Jeg må jo nesten ønske deg en god tur til England.
Du er jo utrolig tøff som reiser ett år bort fra familie og venner. Men jeg vet at du kommer til å storkose deg masse. Du passer rett inn i en livsstil med Vintage shopping, Afternoon tea, Starbucks og Queen Elisabeth!
Jeg tenker på deg masse. Du må ikke beskymre deg for noe som helst. Dette året er for deg, lev livet og ha det gøy!!

Sushi-kveldene!!!

Anniken 17 år!!

Måtte ta dette bilde.. Love u 

Jeg er utrolig glad i deg og gleder meg masse til å se deg igjen neste år!
Det vet jeg at Anniken også gjør.
Og til Anniken, savner deg også. Dette året går fortere enn du tror, helt plutselig er vi hjemme igjen og ser på film hos deg!
Sandefjord 2011





Love u both <3

3 kommentarer:

  1. Kan nesten ikke vente til dere er tilbake :D Glad i dere <3
    Ps: tror ikke jeg har fått sagt det, men bloggen deres er genial !!!

    SvarSlett
  2. ...klemmer fra Anniken <3

    SvarSlett