fredag 1. juni 2012

BOURNEMOUTH/POOLE

På onsdag kom jeg hjem fra tre f-a-n-t-a-s-t-i-s-k-e dager hos my dear Oslo girl, Linn! Vi har snakket om turen lenge, men fant ut at det var best å vente til eksamenene var over (må bare gå på skolen til mattetimer) og været var varmere, for Poole i Dorset, hvor Linn bor, er en koselig liten kystby. Å se blått hav og store båter gav meg utrolig sommerstemning, jeg merker at jeg savner sjøen utrolig mye!! Vi dro inn til Bournemouth og lå på stranden der i flere timer, og tok årets første bad! Ikke så kaldt som forventet! 


































Litt rart å tenke på at neste gang jeg ser denne snuppa er på Gatwick, når vi skal fly hjem til Norge om litt over to uker. Blir koselig å kunne sees mye oftere, hver dag om vi vil!

Klem Helene xx

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar