lørdag 16. juni 2012

BYE ENGLAND

Nå er det ikke mange timene til jeg blir hentet av områderepresentanten min og er på vei til flyplassen. Alarmen er satt på 03:30, alle klærne, togbillettene, de 556 bildene, utallige minnene og alt jeg har lært av å være utvekslingsstudent er pakket ned i en overfylt koffert og det gjenstår bare å si ha det til vertsfamilien.

Jeg gleder meg mest av alt til å komme hjem, men det er rart å ikke vite når jeg ser disse menneskene jeg har blitt kjent med igjen! De fleste av dem aldri, men noen av dem har sagt jeg er velkommen når som helst og kanskje ender vi opp på samme universitet! Det har vært trist å si ha det til alle på skolen, og har fått klemmer og lykkeønskninger fra alle elever og lærere.

Her kommer noen bilder fra noen av avskjedene... De første bildene er av Helene og min avslutning på the Swan Hotel her i Bedford, hvor vi hadde koselig afternoon tea. For hva passet vel bedre når det visstnok skal ha vært Anna, Hertuginnen av Bedford som "oppfant" afternoon tea på midten av 1800-tallet?




Her er også de beste engelske venninnene mine, Jena, Louise og Hanna! Håper at de kommer å besøker meg i Norge noe de sier de vil!






Nå skal jeg prøve å få noen timers søvn, håper jeg klarer det! Jeg vet iallefall at jeg ikke kommer til å kunne sove når jeg møter de andre som skal på samme fly som meg, spesielt ikke Linn, som jeg vet er super excited! 

THANK YOU ENGLAND

Helene xx

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar