onsdag 13. juni 2012

BEDFORD & OXFORD & LONDON

Da bare Mamma var igjen i England hadde jeg ferie, så jeg tok henne med både til Bedford og til Oxford. Mandagen besøkte vi vertsfamilien min, det var hyggelig at de fikk møtt hverandre, selv om jeg visste det ikke kom til å bli helt match.. Vi dro inn til London igjen ganske tidlig for å rekke noen butikker og gå ut og spise, og fikk med oss siste halvdel av the Diamond Jubilee Concert som ble vist på storskjerm(er) i Hyde Park. Det var en kjempefin opplevelse og fyrverkeriet som avsluttet det hele var helt fantastisk!













Tirsdagen dro vi til Oxford og Bicester, hvor vi dro på en shopping outlet. Været var ganske dårlig, ingenting som minnet om juni, regn regn regn.... Men vi hadde en koselig tur uansett, selv om ikke Oxford fikk vist seg fra sin beste side.










Den siste dagen ble brukt i London igjen, før Mamma tok flyet til Norge og jeg toget tilbake til Bedford. Utrolig koselige dager, og selv om det ikke er lenge til jeg ser de igjen var det litt trist å si hadet!






I dag hadde jeg min siste av totalt 6 eksamener, og selv om jeg egentlig har hatt ferie følelse siden min siste A-level eksamen 25. mai er det deilig å vite at jeg har ferie på ordentlig.. Jeg trenger ikke gå på skolen lengre, men går allikevel til Politics og Sociology, så jeg får sagt hadet til både elever og lærere...

For nå har jeg bare 2 hele dager igjen her i England, så tiden jeg skal begynne å si hadet til livet mitt her har virkelig startet. I dag er nok siste gangen jeg ser vertsbroren min Benji, som er den av vertssøsknene jeg har sett mest. Det føles veldig rart! Mest av alt gleder jeg meg til å komme hjem igjen, men det blir også rart å tenke på at jeg ikke skal tilbake til England som de andre gangene jeg har vært hjemme i løpet av dette året. Når jeg sier hadet nå er det ordentlig hadet, og ikke noe "see you soon".

Klemmer fra Helene xx

1 kommentar:

  1. Nydelige bilder fra utrolig koselige dager! Tusen takk for at du tok meg med på disse turene! Nå teller vi timer til du er hjemme igjen!:-) Klem fra Mamsi

    SvarSlett