lørdag 12. mai 2012

MAY FAIR

Denne ganger var det ikke Mayfair i London, men en May festival i Elstow. Etter en måned med regn tittet solen endelig frem i dag. Jeg spiste årets første is, deilig følelse!! Det var en miniparade som minnet litt om 17. mai, og derfor likte Helene og jeg den veldig godt! Og så var det den årlige kåringen av the May Queen, og selv om jeg ikke vant var jeg veldig fornøyd med dagen!


















Det var ro konkurranse da jeg var på vei hjem igjen, det er en populær sport her i Bedford.


Siden sist har jeg også vært på teater med vertsmor, Julie, Helene og Isabel. Vi så "A Pilgrim's Progress", som er skrevet av Bedfords kjendis fra 1600-tallet, John Bunyan. Det var en veldig bra forestilling, med flinke skuespillere, alltid koselig å dra og se forestillinger.

I dag er det 5 uker til jeg skal hjem, woooow! På mandag har jeg min første eksamen, så nå må jeg titte ned i business bøkene mine igjen... 

Helene xx

1 kommentar: