tirsdag 8. mai 2012

GRAB A BOARD AND GO SURFING

Jeg er i prosesson om å lære å surfe, og begynte å bli ganske god, men så på tirsdag klarte jeg å brekke ribbenet mitt da jeg surfet.. Så jeg har vært sengeliggende en stund, men er på bedringens vei. Kan i hvert fall ta bilder av vennene mine som surfer, så jeg får vært litt på stranden ! 
Hvis ting bedrer seg som de gjør nå, er jeg tilbake på surfebrettet om 2 til 3 uker! 

Å surfe er en helt ubeskrivelig følelse, en indre ro som ikke kan forklares. 

Ida lærer å surfe..
Og der brakk ribbenet... 
Enda ikke blitt brent av en av disse vakre brennende sakene.. 


"Og så sa det "knekk" og ribbenet var brukket..."
Det nye surfebrettet til Michel.
Har fått masse oppmerksomhet rundt surfebildene mine, mange har spurt om jeg kan ta bilder av dem!
Fremtidens surfere..

Kisses, Jessica 


4 kommentarer:

  1. Så fantastiske bilder! Livet i Brasil frister!! Men er det mye fattigdom der du bor? =)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk :) Det er helt fantastisk der. Vel, det er jo fattigdom, men alle land er jo ikke som Norge.. Det er noe man lærer å leve med, selv om det er tøft innimellom å se, for man har så lyst til å kunne hjelpe alle.

      Slett
  2. Ååå Jess så fine bilder! Du må lære meg å surfe! xx

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you, Helene darling!! Selvfølgelig, i Sandefjord.. med de store bølgene... xx

      Slett