søndag 8. april 2012

LITT UPDATE PÅ BRASILFRONTEN

Det er en stund siden jeg har blogget... igjen.
Sist var jeg på vei til karneval, det var fantastisk. Vi leide et hus med vennene våre ved stranden, dro på den store festen om kvelden og strand på dagen, 4 dager med fest og strand! Vi møtte også noen nordmenn fra Oslo der i Luis Correia, Pia, Helle og Fredrik, som var på "backpacking". Noe som er ganske ekstremt, siden Luis Correia er en veeeldig liten by, som nesten ingen vet om.
Etter det har jeg jobbet med skole, vært på treningsstudioet en del og stranden, jeg holder på å lære å surfe!
Dagene går fort fremover mot avreisedato nå (8.juli).. Jeg kunne gjerne ha vært her lenger! Har blitt veldig glad i Brasil, min familie og mine venner her.
Min kjære norske familie kommer 19. juni og henter meg, så skal vi reise litt rundt før vi reiser 8. juli, til Rio de Janeiro osv.
19. april skal jeg til Amasonas med Via Mundo, gleder meg!

Noen få av 500 bilder fra karneval: 

Hengekøyen utenfor huset

9 stk i én bil... bagasjerommet!

Straaaand

Kostymene våre, dag 1.
T-skjortene er noe man må ha på for å komme inn på konserten.

Getting ready,
Bagasjerommet.. favoritt plassen! 

Raul, meg og Lawrence. 

Raul, meg og Laura 

Laura, Ibraim og meg

Kostymene dag 3. 

Jeg møtte supermann. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar