lørdag 14. april 2012

EASTER

I påsken hadde jeg litt små-planer med forskjellige utvekslingsstudenter, engelske og norske venner. Men alt ble ganske forandret da farfar gikk bort og jeg bestemte meg for å reise hjem til Norge. Det var veldig deilig å være hjemme selv om grunnen til hjemreisen var veldig trist.
Jeg tilbragte flere dager på fjellet, der jeg fikk ordentlig påskestemning. Marte og jeg fikk de beste påskeeggene med spa-behandlinger og det trengtes etter mye skikjøring i strålende sol! 

Tilbake i Oslo koste jeg meg også masse med venner, besøk på skolen min (som jeg gleder meg mer og mer til å komme tilbake til) og familiemiddager. Det er bare 2 måneder og 2 dager til jeg er hjemme for godt og jeg skal innrømme at jeg gleder meg veldig, samtidig som det er så mye jeg vil gjøre før den tid. Om 1 måned begynner eksamenstiden for meg og det er det vel bare å begynne å øve til..









Nå er jeg tilbake i England igjen, og har tilbragt en dag i London sammen med Anniken og hennes familie! Skal skrive om det senere, nå får jeg gjøre ferdig leksene mine!

Helene x

2 kommentarer:

  1. Vi gleder oss til du kommer hjem for godt!!
    Klem fra Mamsi

    SvarSlett