torsdag 19. april 2012

BACK TO LONDON

Da jeg ankom England igjen etter noen dager i Norge dro jeg rett inn til London for å møte Anniken og familien hennes! Jeg hadde hatt det så fint i Norge så det var litt vanskelig å dra tilbake til England igjen, men det hjalp veldig at en så stor del av Oslo for meg, Anniken, var der! Hadde jo gledet meg til dette i ett år!

Vi besøkte Madame Tussauds, hvor jeg ikke har vært siden jeg var der med familien i 2005! Det er nesten skremmende hvor ekte noen av de ser ut og Sean Connery stirret skikkelig på Anniken!! Vi Anniken fikk også shoppet litt mye og på kvelden spiste vi på en veldig morsom restaurant i Covent Garden, hvor det eneste som passet med innredningen var at alt var helt forskjellig! Veldig morsomt og bare sitte å se på alt sammen.










Det var iallefall en utrolig koselig dag og en sånn man ikke vil at skal ta slutt!! Da jeg kom meg på togstasjonen i 10 tiden på kvelden fikk jeg beskjed om at toget mitt ikke ville gå før om 45 minutter, fordi sjåføren ikke hadde kommet enda. Typisk engelsk kollektivtrafikk..

Nå har jeg fått tilbake 4 av mock eksamenene mine og jeg fikk A i begge Business Studies prøvene og B i Government & Politics, så det er jeg veldig fornøyd med!

Klemmer fra Helene xx

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar