mandag 5. mars 2012

WE WILL ROCK YOU!

Ååååå jeg har hatt en så fin helg! Det begynte med at jeg fredag tok toget inn til London etter skolen, noe som er ganske fint i seg selv! Men det fineste var jo at Marte hadde kommet for å besøke meg! Vi bodde på et lite hotell rett ved Paddington Station, og derifra tok vi undergrund og buss rundt over alt.

Vi har vært litt forskjellige steder denne helgen, fra Oxford St, til Portobello Market, og Greenwich! Det var aller første gangen jeg var i Greenwich, og til tross for masse regn og vind var både Marte og jeg veldig glade vi hadde tatt turen! Det ligger ca 20 minutter utenfor London med DLR (en litt mer miljøvennlig utgave av tuben, og uten fører), og det er her nullmeridianen, GMT (Greenwich Mean Time) ligger!

Vi så musikalen We Will Rock You, kjempebra!



På en double decker vel!


Jeg fikk bob og ble blåndine til £6


Notting Hill










Dette er utenfor den blå døren i filmen Notting Hill, men den er nå sort og ikke blå! 







Deilig italiensk i South Kensington

MAMMA, JEG SPURTE OM VOSS OG FIKK DETTE??





Carnaby Street




Westminster




Greenwich




Dette er Royal Observatory Greenwich, her går nullmedianen




Det var en superkoselig helg! Kjempetrist å si hadet, men tiden går fort så ser jeg Marte igjen! Og London ser jeg igjen allerede om to uker, heldige meg!

Helene xxx

4 kommentarer:

  1. Åååå, det var en helt super helg min venn :) Ser du har googlet DLR også ;) Du er god du <3 <3 <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Det var det!! Gleder meg til neste gang xx

      Slett
  2. Ser du har fått på deg klesstilen til Helene, Marte-mor!! hehhe, dere er så fine! Det så utrolig koselig ut <3
    - Norwegian stranger

    SvarSlett
    Svar
    1. Hahah jaaaa! Fikk låne litt av henne da, skal innrømme det! xx

      Slett