onsdag 11. januar 2012

FELIZ 2012

...Så da var det 2012!


- Nyttårsaften.. var utrolig gøy! Vennene mine og jeg leide et hus nærme stranden og koste oss! Jeg har blitt utrolig glad i vennene mine her.. Vil ikke forlate dem.


- Pre-Carnaval/Bandida på Trapiche.. mange mennesker i gatene.. dansing, melkrig, musikk, konsert (og dette er bare FØR-karneval! Gleder meg til februar når det er ekte karneval) 

- David Guetta konsert!!... Var SUPER gøy!!! Ikke mer å si enn det.

Dette er noen av mange i min nye familie. - Bestemor sin 70 årsdag
-BYTTE FAMILIE... Ja, jeg har hatt noen problemer med familien og i dag skal jeg flytte til Laura (min danske venninne) og familien hennes. Gleder meg, de er de herligste menneskene jeg kjenner.

Flere bilder:

Pizza Hut med Laura

Pizza Hut med Laura - noen har lyst på Brownies...

Walking to the beaaach...

Meg og Ibraim -  meg med mel i pannen...
BANDIDA pre-carnaval

Laura og meg
BANDIDA pre-carnaval

Meg og Felipe - meg med masse mel på øyenbrynene...
BANDIDA pre-carnaval

Strandkoooos

meg, Ruan og Laura
BANDIDA pre-carnaval

Renan, Tito, Felipe, Lucas og Leonardo
BANDIDA pre-carnaval

Saulo og meg - Savner Saulo (han har flyttet fra Sao Luis)
NYTTÅRSAFTEN

Lawrence og meg
NYTTÅRSAFTEN

meg og Tito (aka tall guy!!)
BANDIDA pre-carnaval

meg, Lawrence og Laura
NYTTÅRSAFTEN

Lucas og meg
BANDIDA pre-carnaval


Jeg får jobben til å pynte ja...
NYTTÅRSAFTEN

Laura, Gustavo, meg, Raul, Ibraim og fetteren til Gustavo
BANDIDA pre-carnaval

meg og Raul
NYTTÅRSAFTEN

Raul, meg, Ibraim, Laura og Gustavo + fetter
BANDIDA pre-carnaval

Gustavo og meg
BANDIDA pre-carnaval
Laura, Gustavo og meg
BANDIDA pre-carnaval

Pynting!!
NYTTÅRSAFTEN

BANDIDA pre-carnaval

meg og Luiz
NYTTÅRSAFTEN

meg og Gabriel
NYTTÅRSAFTEN

meg og Brunooo
NYTTÅRSAFTEN

meg og Lawrence
NYTTÅRSAFTEN

Luis og meg
NYTTÅRSAFTEN

meg og Lucas
NYTTÅRSAFTEN

Bruno, Gabriel, Saulo, meg og Lawrence
Guttene mine.
NYTTÅRAFTEN

Bruno og meg
NYTTÅRSAFTEN


Gleder meg til å se hvordan den nye familien fungerer.. Har ingen tvil om at det blir bra :) 

Jessica x x x

3 kommentarer:

  1. Hei Jessica! Jeg vurderer utveksling til Sør-Amerika, men er ikke sikker på grunn av nytt språk etc.. Har hatt spansk på ungdomskolen, men vil ikke si det er flytende i det hele tatt. Kan du skrive litt om hvordan språket går, sånn med venner og på skolen? Skjønner du alt?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Pia, skal skrive om det på neste innlegg! (:

      Slett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett