tirsdag 3. mai 2011

VERTSFAMILIE!

De ringte fra Speak i dag og fortalte at de hadde gode nyheter! Jeg har fått vertsfamilie! Jeg vet nesten ingen ting om de, bare navn og at de bor i Bedford! De har faktisk seks barn, men bare ett av de bor hjemme! Har også fått en vertssøster fra Tyskland!

Jeg er kjempespent!! Har sendt en mail til både vertsfamilie og vertssøster, så håper jeg får svar snart! Sitter og oppdaterer mailen hele tiden, sånn i tilfelle de har svart meg! Har jo 10 måneder på å bli kjent med de, men er så nysgjerrig!

Vet virkelig ingenting om Bedford, så får google litt så jeg vet litt om byen før jeg reiser! Jeg har heller ikke fått bekreftet skoleplass enda, så vet ikke hvilken skole jeg kommer til å gå på!
På lørdag er det informasjonsmøte med Speak, så det blir interessant!

Så får vi bare krysse fingrene for Jessica!

Klemmer fra Helene x x

4 kommentarer:

  1. Hei! Så gøy! Ja, har fått skole - jeg skal gå på Hastingsbury Business and Enterprise College. Men har ikke valgt fag enda (fikk et ark jeg måtte krysse av på). Hvor i Bedford skal du bo? :)

    SvarSlett
  2. // Heia! :D
    Gratulerer da!! Gleder meg til å få høre mer om dem. Så kult! Du er faktisk den eneste andre jeg har snakket med som har fått vertssøster fra et annet land ;)

    Jeg kjenner følelsen du sitter med. Man vil jo vite alt om dem så fort man har fått vite at man har fått en vertsfamilie! Jeg satt utålmodig og refresha hotmailen min rett etter jeg hadde sendt den, selv om det var lite sannsynlig at de kom til å svare så fort ;) Jeg fikk svar fra dem etter to uker eller noe, tror jeg, så det er vel bare å smøre seg med tålmodighet :)

    Men, ja, vi har 10 måneder på å bli kjent med de!

    Ja, det kommer til å bli så lærerikt og opplevelsesrikt og rett og slett bra. gleder meg.

    Bedford er jo bare sånn 20 minutt unna der jeg bor, det :) Mange som reiser til det området som utvekslingsstudent i år, ser jeg. Særlig med Aspect.

    SvarSlett
  3. ÅÅÅ, så gøy!! Gratulerer !! Håper jeg får familie snart!! haha, tålmodighet er tingen.. MASSE lykke til!! Det blir sikkert et suuuupert år for deg!

    SvarSlett
  4. Da bor vi ikke så langt fra hverandre! :) Jeg skal bo "rett ved" the picture gallery og Focus DIY. Er du på Facebook? :)

    SvarSlett