fredag 13. mai 2011

MØTE, SKOLE OG AVREISEDATO!

Jeg fikk for noen timer siden vite at jeg har kommet inn på en skole i Brasil! Så det må bety at de har en familie i tankene? Håper det!
10. mai var jeg på informasjonsmøte om Brasil med Explorius og fikk masse nyttig info! Synes de er veldig proffe når det gjelder info og slikt, og føler meg veldig trygg når jeg reiser med de. Også hadde de sykt gode boller på møtet!
Vi fikk info om hvordan man skal respektere denne kulturen, kle seg, hva man skal pakke (helst ta med nesten tom koffert) og litt om regler og hva du gjør med mobil og PC!
Avreisedatoen min er da 12. juli!! Ikke lenge til!

Jessica xx

1 kommentar:

  1. Ja du får nok sikkert vite familien snart, siden du har fått skole! Det er kjempespennende, og bare 2 måneder til i dag!! Tiden går så fort!

    Klem klem fra H

    SvarSlett