mandag 23. mai 2011

SKOLEPLASS

Nå har jeg fått mail fra områderepresentanten min, Nikki, som har fått bekreftet skoleplass til meg! Neste år skal jeg gå på Bedford College! De har mange interessante fag der, de fleste samfunnsfaglige, noe som passer meg perfekt! Jeg skal velge 5 fag, og skal ta 4 av de, noe som jeg synes høres veldig lite ut! Men siden den engelske skolen er mye vanskeligere enn den norske, så kanskje det er like greit!

Har endelig fått svar fra vertsfamilien min, etter 17 dager! Det var ikke altfor mye informasjon i den mailen, men har fått kontakt med den norske utvekslingsstudenten som bor der nå, og hun har svart kjempebra på spørsmål jeg har sendt henne! Hun sier blant annet at familien er veldig hyggelig og fotball interessert, skolen er utrolig bra, med lærerne som følger opp elevene veldig godt. Byen er ikke så stor, men stor nok, med butikker som TopShop, Primark og New Look.



Har også mye kontakt med Isabel, min tyske vertssøster! Hun virker hyggelig, og jeg gleder meg til å møte henne! Og det er faktisk ikke lenge til! Da jeg sendte henne bildet under fra 17. mai (Ja Jessie jeg stjal bildet ditt) synes hun det minnet om et karneval!


Hun skulle sett bunadene våre!

Er forresten veldig fornøyd med Speak (Aspect) hittil! Om jeg mailer de får jeg svar samme dag eller dagen etter, og de kommer med god og nyttig informasjon!

Nå må jeg tilbake til matteboken.. Var en av de heldige og kom opp til eksamen i matte skriftlig! Hadde en veldig fin fredag den trettende altså!

Helene x x

2 kommentarer:

  1. Så flott Helene!! Det ser koselig ut! Bare et kompliment å ta bildet mitt da :)
    Lykke til med eksamen! <3

    - Jessie

    SvarSlett
  2. sv: Det var kjempekoselig å se deg også Helene! Håper vi får sett hverandre før vi reiser!:)

    Jeg kom også opp i matte.. Har øvd hele helgen :( Lykke til! :):)

    SvarSlett