lørdag 1. oktober 2011

INDIAN SUMMER

Været her har vært fantastisk de siste dagene, med temperaturer mellom 25 og 30 grader! Det er oktober! Dagene blir derfor tilbragt i shorts eller sommerkjole, veldig deilig! Allikevel har jeg klart å bli syk, har sår hals og veldig hes stemme. Har derfor bare sittet i hagen med en kopp te og sosiologi i dag.

Alle engelskmenn klager på været, men mens jeg har vært her har det vært overraskende bra! Har ikke brukt paraplyen min mer enn to ganger, og da kun i 5 minutter før det har sluttet. Men det går rykter om at det skal bli den kaldeste vinteren på lenge her, så må bare nyte de siste sommerdagene!

Noen mobilbilder jeg tok på vei hjem fra skolen i går:


De rød vennskaps-skoene til Anniken og meg



Det er iallefall en liten trøst nå som familien min reiser til Spania på høstferie, uten meg... Jeg har ikke høstferie før 21. oktober, men skolen startet jo mye senere enn i Norge, så tror det passer bra. Da skal jeg til Edinburgh med de andre Speak studentene, og jeg gleder meg så mye! Både til å oppleve byen, og til å møte igjen alle fra London campen! Har bestilt togbilletter, men var litt sent ute, så fikk ikke plass ved siden av de andre studentene fra Bedfordshire. Men jeg har booket meg vindusplass og internett, og i England har de mye lekser i feriene, så jeg skal nok ha noe å gjøre på de 5 timene!


Bruker veldig mye tid på leksene her, de er mange og vanskelige. Så jeg var kjempeglad da jeg fikk tilbake min første lekse fra Business læreren min, og kommentaren var "brilliant"! 


God ferie til alle i Norge!


Helene xx

3 kommentarer:

  1. Omg, you are using the ballerinas!! Love it <3 I hope you'll get better quickly!

    Annie

    SvarSlett
  2. Vennen, så herlig vær!! Håper du blir frisk snart!
    Jeg sitter også inne med feber i 30 grader, det er forferdelig..
    Love u <3

    SvarSlett