lørdag 9. juli 2011

PAKKE...PAKKE...PAKKE!

Da har tiden kommet for å legge siste ting i kofferten, si hade til venner og familie, se om alle papirer er på plass og laste ned musikk og filmer til den lange flyturen!!
Fikk vite at jeg må ta 4 fly.. men er veldig verdt det! Tirsdag kveld er jeg på plass i Brasil :)

Reiser fra Gardemoen på mandag ettermiddag sammen med en annen jente som skal til samme område i Brasil, hun virker super hyggelig, så gleder meg til å bli kjent med henne og prate masse om Brasil!!

Har også opprettet en gruppe på Facebook:

Hadde to fantastiske uker i Sandefjord med de nærmeste vennene mine på sommerhytten min!! Masse tube, vannjet, bading, soling, jordbærspising, båtkjøring og KJEMPE godt humør!
Måtte også si hade til Helene (som er den andre halvdelen av bloggen), som var alt for trist..

Bilder: Jessica

Skrives! Jessica xx 

2 kommentarer:

  1. God tur! Men snakker de ikke portugisisk i Brasil? Eller skal du gå på internasjonal skole, så du bare skal snakke engelsk?

    SvarSlett
  2. Takk :) Det er en portugisisk skole, så jeg må lære meg språket! Det kommer seg, men går sakte fremover..

    SvarSlett