mandag 11. juli 2011

GOD TUR - BOA VIAGEM!

Kjære aller beste Jessica!

God tur til Brasil! Du er den tøffeste jeg kjenner! Om noen timer sitter du på flyet, og foran deg har du 24 timer på fly og flyplasser. Jeg er så spent og glad på dine vegne, jeg vet dette kommer til å gå så bra! Gleder meg til å høre om alle dine spennende opplevelser i et ukjent land!

Kommer til å savne deg utrolig masse, men 1 år går utrolig fort, snart ser jeg deg igjen! Vi er midt i sommerferien, men jeg kan virkelig ikke vente til neste! Dagene på Sommerro var fantastiske, og bildene skal jeg lime inn i album og ta med meg til England. Her er noen av de:



Friends forever, never apart. Maybe in distance, but never in heart

Glad i deg <3

Klem Helene x x

1 kommentar:

  1. Helene miin!! Jeg så ikke dette innlegget før nå! Du er så utrolig herlig vennen <3
    Ubeskrivelig hvor glad jeg er i deg.
    Du er veldig tøff du også, du skal jo være borte ett år fra venner og familie, det krever mot!
    Glad i deg x x x
    Veldig søte bilder!

    Jessica x

    SvarSlett